OTP ARANYPONT(Y) PROGRAMSZABÁLYZAT

Az OTP Aranypont(y) Program (továbbiakban Program) az OTP Bank Nyrt. által működtetett program, amely keretében a résztvevők a jelen OTP Aranypont(y) Programszabályzatban (továbbiakban Programszabályzat) meghatározott módon, feltételekkel pontokat gyűjthetnek, amelyet a www.otparanyponty.hu webáruházban található termékekre és szolgáltatásokra válthatnak be.

A jelen Programszabályzat az OTP Bank Nyrt., a Grupo Marketinnova Hungría Kft. és az OTP Bank Nyrt.-vel szerződéses kapcsolatban álló, illetve szabályosan bejelentett közvetítő partnerek (ügynökvállalkozások, alügynök vállalkozások, valamint értékesítők) (továbbiakban Felhasználó) között, a webáruház használata - különösen a regisztráció és a pontbeváltás - során létrejövő kapcsolatokat, feltételeket és az ahhoz kapcsolódó folyamatokat szabályozza.

A Felhasználó a webáruházban történő pontbeváltás esetén elfogadja a jelen Programszabályzatban foglaltakat.

I. ÁLTALÁNOS ADATOK

  1. A webáruház tulajdonosának adatai:

Név: OTP Bank Nyrt.

Székhely: 1051 Budapest, Nádor utca 16.

Cégjegyzékszám: 01-10-041585

Adószám: 10537914-4-44

Csoportazonosító: 17780010-5-44

Közösségi adószám: HU17780010

KSH szám: 10537914-6419-114-01

Web: www.otparanyponty.hu

Email: otppartner@otpbank.hu

Továbbiakban OTP Bank



  1. A webáruház üzemeltetőjének adatai: Név: Grupo Marketinnova Hungría Kft.

Székhely: 1138 Budapest, Népfürdő u. 22.

Cégjegyzékszám: 01-09-175255; vezetve a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága nyilvántartásában.

Adószám: 24646417-2-41

Közösségi adószám: HU 24646417

Kereskedelmi tevékenység nyilvántartásba vételi száma: 555/2014

Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-77132/2014

Web: www.marketinnova.com

Email: info@otparanyponty.hu

Telefon: +36 70 90 75 909

Elektronikus ügyfélszolgálat: info@otparanyponty.hu

Továbbiakban Üzemeltető

  1. Felhasználói adatokkal és összegyűjtött pontértékekkel kapcsolatos ügyfélszolgálat elérhetőségei:

Név: OTP Bank Nyrt. Külső Értékesítés Menedzsment Chapter

Cím: 1131 Budapest, Babér u. 9.

Email cím: otppartner@otpbank.hu

  1. A webáruház működésével, a termékekkel, a kiszállítással, a jótállással kapcsolatos ügyfélszolgálat elérhetőségei:



Név: Grupo Marketinnova Hungría Kft.

Email: info@otparanyponty.hu

Telefon: +36 70 90 75 909


II. PROGRAMBAN VALÓ RÉSZVÉTEL, REGISZTRÁCIÓ, BELÉPÉS

Az OTP Aranypont(y) Programban kizárólag az OTP Bankkal szerződéses kapcsolatban álló, illetve szabályosan bejelentett, valamint érvényes törzsszámmal rendelkező ügynökvállalkozások, alügynök vállalkozások, valamint értékesítők vehetnek részt a Programszabályzatban foglalt jogosultságokkal, amennyiben a weboldalon regisztrálnak és ennek során a Programszabályzatot, illetve az abban foglalt feltételeket maradéktalanul elfogadják és teljesítik. A Felhasználónak a regisztrációra legelőször az OTP Bankkal történő szerződéskötés, valamint bejelentést követő hónap 4. munkanapján nyílik lehetősége.

A www.otparanyponty.hu webáruházba kizárólag az OTP Bank által kiadott, érvényes törzsszámmal lehet belépni, a belépés regisztrációhoz kötött. A Felhasználónak a szükséges adatokat teljes körűen meg kell adnia a regisztrációhoz, valamint a pontbeváltáshoz.

A regisztrált, értékesítői jogosultsággal rendelkező Felhasználók adatai automatikusan rögzítésre kerülnek a webáruház Személyes adatok részében. A későbbi bejelentkezéskor az adatok többsége módosítható.

1. Jogosultsági rendszer:

A törzsszámok alapján kétféle felhasználói jogosultsági kört különböztetünk meg, amely a weboldal használatát tekintve eltérő jogokat biztosít a Felhasználók számára.

  1. Értékesítői jogosultság: Az az értékesítői törzsszámmal rendelkező természetes személy Felhasználó, aki pontokat gyűjthet, olvasási és pontbeváltási jogosultsággal rendelkezik.

  2. Partnercég jogosultság: Az a céges törzsszámmal rendelkező ügynökvállalkozás, vagy alügynök vállalkozás Felhasználó, aki pontokat nem gyűjt, ezért pontbeváltásra nem válik jogosulttá, azonban a weboldal olvasására van lehetősége.

A Felhasználó jogosultsága megszűnik az alábbi esetekben:

  1. Ügynökvállalkozás, vagy alügynök vállalkozás Felhasználó esetén, amennyiben a céges törzsszám érvényessége megszűnik, abban az esetben a Partnercég jogosultsága törlésre kerül a következő hónap elején.

  2. Értékesítői törzsszámmal rendelkező értékesítői jogosultság esetén, amennyiben az értékesítő természetes személy Felhasználó törzsszámának érvényessége megszűnik, akkor az érintett Felhasználó profiljához beállításra kerül, hogy az addig összegyűjtött pontjai az érvényesség megszűnésétől számított három teljes hónapig használhatja fel, valamint az Üzemeltető erről emailben értesítést küld a Felhasználónak. A harmadik hónap utolsó napját követő munkanapon az Üzemeltető törli a webáruházból az érintett törzsszámhoz tartozó Felhasználói profilt, a még fel nem használt pontokkal együtt. Az így fel nem használt pontok további felhasználására a továbbiakban lehetőség nincs.

Törzsszám változás és kumulálás szabályai:

Ha valamely értékesítői jogosultsággal rendelkező Felhasználó törzsszámot vált, akkor a Felhasználó kifejezett, erre irányuló külön jelzése, valamint az OTP Bank engedélye alapján a régi és az új törzsszámon szerzett pontértékei összeadódnak. Az erre irányuló kérelmet az OTP Bank Nyrt. Külső Értékesítés Menedzsment Chaptere részére kell benyújtani, a Programszabályzatban megjelölt email címre. Ebben az esetben a régi törzsszám automatikusan a három hónap lejárta előtt megszűnik és törlődik a weboldalról, továbbá az új törzsszámhoz tartozó profilhoz a régi pontérték hozzáadódik. A törzsszám változás és kumulálás bejelentésére nyitva álló határidő a régi törzsszám megszűnésétől számított harmadik hónap utolsó napja.

2. Belépési metodika:

  1. Regisztráció:

Ezt követően a belépő Felhasználónak meg kell ismernie és ezt követően el kell fogadnia az adatkezelési tájékoztatót, valamint a Programszabályzatot, a weboldalon elhelyezett checkbox bejelölésével és csak ezt követően tud belépni a weboldalra.

Következő lépésként a weboldal kötelező jelleggel bekéri a következő adatokat a Felhasználó azonosítása érdekében:

Az adatok megadását követően a Felhasználónak kötelező jelleggel meg kell változtatnia a kezdeti jelszavát, enélkül nem léphet tovább a regisztrációs folyamatban.

Az adatok megadása és a kötelező lépések elvégzése után a Felhasználó véglegesíti a regisztrációt. Ezen a ponton a weboldal küld a megadott email címre egy megerősítést kérő üzenetet és linket, amire rákattintva a Felhasználó a kezdő, statikus oldalra jut, ahonnan az email cím, a törzsszám és az új jelszavának megadásával beléphet a weboldalra.

Belépési probléma kapcsán felkereshető: az OTP Bank Nyrt. Külső Értékesítés Menedzsment Chaptere.

    1. megadott adatok az értékesítői jogosultsággal rendelkező Felhasználó esetén a weboldalon elhelyezett, a Felhasználó saját fiókjában, a Személyes adatok menüpont alatt kerülnek eltárolásra. A profilba történő belépéssel, vagy a pontbeváltási folyamat közben - a pontbeváltás véglegesítése előtt - a Felhasználónak lehetősége van arra, hogy bizonyos adatait bármikor szabadon módosíthassa, kivéve törzsszám, pontérték, amely adatok nem módosíthatóak.

  1. Belépés, elfelejtett jelszó:


Három sikertelen belépési kísérletet követően a rendszer egy órára kitiltja a Felhasználót. Újbóli belépéssel csak az egy órás időtartam lejártát követően lehet próbálkozni.

Amennyiben a Felhasználó elfelejtette a jelszavát, akkor lehetősége van új jelszót kérni az ’Elfelejtette a jelszavát?’ szövegre kattintva, a regisztrált e-mail cím megadásával.

A rendszer a következők szerint működik biztonsági okokból:



III. PONTBEVÁLTÁS, TERMÉK ÁTADÁSA, TÁJÉKOZTATÁS

  1. Pontszerzés:

Pontokat kizárólag az értékesítői jogosultsággal rendelkező Felhasználók szerezhetnek és válthatnak be. A Felhasználók az 1. számú melléklet szerinti termékek vonatkozásában, az abban foglalt feltételekkel a feltüntetett pontokat gyűjtik. A pontok a weboldalra havi szinten kerülnek betöltésre és a Felhasználók saját fiókjában a „Pontjaim” menüpont alatt kerülnek feltüntetésre. Az adott havi jutalék elszámolási időszakban kapott Felhasználói pontok a jutalék elszámolás hónapjában, a jutalék elszámolást követően töltődnek be a Felhasználó profiljába. A Felhasználó az összegyűjtött pontjait korlátozás nélkül mindaddig felhasználhatja, amíg érvényes törzsszámmal rendelkezik, figyelemmel a jelen Programszabályzat II/1. pontjában foglaltakra.

  1. Pontbeváltás lépései:

    1. Válassza ki a terméket.

    2. Helyezze a „Kosárba” a megrendelni kívánt terméket.

    3. Ha még több terméket kíván vásárolni, kattintson a ’Vissza’ gombra.

    4. Az összes megrendelni kívánt termék kiválasztása után kattintson a ’Továbblépés vagy a Pontbeváltás’ gombra.


A pontbeváltás és megrendelés folyamata 3 lépésben:


1. lépés: Nézze meg lentebb, hogy hány pontja van jelenleg és hány pontba kerülnének a termékei, amiket meg szeretne rendelni.

2. lépés: A pontbeváltó mezőbe írja be a pontok számát, amik a rendelés véglegesítéséhez szükségesek.

3. lépés: Kattintson rá a lila ’BEVÁLTÁS’ gombra! Ekkor pontjai beváltásra kerülnek.


Megjegyzés 1: a pontok sikeres beváltását követően a rendelés véglegesítéséhez kérjük, hogy görgessen végig az oldalon!

Megjegyzés 2: ha a pontok beváltása után úgy dönt, hogy most mégsem adja le a rendelését (tehát nem használja fel a már beváltott pontjait), úgy kérjük kattintson a vörös TÖRLÉS gombra, így azok visszaváltásra kerülnek.


    1. Az első pontbeváltás alkalmával adja meg a kért adatokat (kötelező).

    2. Kérjük, fogadja el az adatok helyességére vonatkozó nyilatkozatot.

    3. Ellenőrizze a lakcímet és a szállítási címet. Amennyiben szükséges, frissítse azokat.

    4. Írja be a megjegyzéseit, amennyiben vannak.

    5. A megrendelés véglegesítéséhez kérjük, fogadja el az Adatkezelési tájékoztatót és a Programszabályzatot.

    6. Véglegesítse megrendelését a ’Rendelés megerősítése’ gombra kattintva.


A Felhasználó által hibásan megadott adatok miatti nem megfelelő teljesítés esetén sem az OTP Bank, sem az Üzemeltető nem vállal felelősséget a keletkezett károkért.

A megrendelés beérkezéséről a rendszer azonnal, elektronikus levélben automatikus gépi visszaigazolást küld a Felhasználó által megadott email címre.

A webáruház lehetőséget/eszközöket biztosít az adatbeviteli hibák azonosításához és kijavításához. Ennek keretében, a pontbeváltási folyamat közben és közvetlenül a pontbeváltás véglegesítése előtt is lehetőség van a kosár tartalmának és a megadott adatok ellenőrzésére és módosítására.

3. Termék kiszállítása, átvétele

A Felhasználók az OTP Banktól kapott pontjaik beváltásával jutnak a kiválasztott termékekhez. Egyéb fizetési lehetőség alkalmazása nem lehetséges.

A webáruházban az egyes termékek esetében megjelenített pontszámok tartalmazzák az általános forgalmi adót és a kiszállítás költségét.

Az egyes termékek közvetítése után az 1. sz. melléklet szerinti pontszámok illetik meg az értékesítői jogosultsággal rendelkező Felhasználókat.

A megrendelt termékeket az Üzemeltető Magyarország területén ingyenesen juttatja el a Felhasználókhoz logisztikai szolgáltatókkal történő házhozszállítással, a pontbeváltás napjától számított 15 munkanapon belül. A logisztikai szolgáltató - a megrendeléshez tartozó egyszeri kézbesítés keretében - kettő alkalommal kísérli meg a Felhasználó elérését, a megrendelt termék átadását.

Minimum rendelési pontérték: 10 pont, tehát a Felhasználók kizárólag 10 pont összegyűjtése esetén tudja pontjait beváltani és megrendelést leadni, függetlenül attól, hogy alacsonyabb pontértékű termék is megtalálható a webáruházban.

A Felhasználó kötelessége, hogy átvételkor győződjön meg a csomag sértetlenségéről és az Üzemeltető megfelelő teljesítése esetén írja alá az átvételi elismervényt. Ennek elmulasztása esetén a Felhasználó nem élhet a sérült csomagolásból eredő károkkal kapcsolatos kártérítési igényével.

Amennyiben a csomagoláson sérülést tapasztal, kérjük, hogy vetessen fel jegyzőkönyvet a logisztikai szolgáltató munkatársával.

A termékek sértetlen kiszállításáért az Üzemeltető szerződött logisztikai szolgáltatója felel.


A kiszállítás alkalmával a jogszabályoknak történő megfelelés, a károk megelőzése, illetve a kézbesítés dokumentálása érdekében a logisztikai szolgáltató jogosult a küldemény átvevőjét a személyazonosságának igazolására alkalmas okmány bemutatására kötelezni, valamint az átvevő által felmutatott okmány elnevezését, betűjelét és számát rögzíteni, illetve jogosult a küldemény átadását megtagadni, amennyiben az átvevő ezen felhívásoknak nem tesz eleget, vagy a logisztikai szolgáltató eljárásához nem járul hozzá.



Az Üzemeltető nem vállal semmilyen felelősséget, ha a megrendelt termék kiszállítása a Felhasználó hibájából (adatbeviteli hiba miatti nem megfelelő címzés vagy a Felhasználó elérhetetlensége miatti nem teljesítés) nem teljesül.

Abban az esetben, ha egy termék kézbesítése késik, az Üzemeltető a termék jogosultját erről tájékoztatja, továbbá arról, hogy a késés az OTP Bankon kívül álló okok miatt következett be.

A termék átadását követően az Üzemeltető generál egy, a termék átadását/átvételét igazoló dokumentumot. Ez a dokumentum szolgál a pontbeváltás („vásárlás”) igazolására és ezzel érvényesítheti a Felhasználó a jótállási igényét.

Az OTP Bank a Felhasználó által átvett termék/szolgáltatás értékét terhelő személyi jövedelemadót átvállalja és megfizeti a Felhasználó helyett, melyről adóigazolást állít ki és küld meg postai úton a Felhasználó részére.

Az átadott termékkel juttatott jövedelem összevonandó, egyéb jövedelemnek minősül. A termék összege nettó jövedelemnek számít, melyből a személyi jövedelemadót az OTP Bank, mint kifizető levonja, illetve megfizeti az Adóhatóság részére. A juttatás után az OTP Bankot terhelő egészségügyi hozzájárulás az OTP Bank által megfizetésre, valamint bevallásra kerül az Adóhatóság felé. Az átvett termék után a Felhasználókat a fentiek miatt további adófizetési kötelezettség nem terheli, azonban az aktuális adóévről készített bevallásában a jövedelmet, annak adókötelezettségét – az OTP Bank által kiadott igazolás alapján - önadózás keretében be kell vallania.



4. Hírlevél, tájékoztató email küldése

A Felhasználó a hírlevélre történő feliratkozással hozzájárul ahhoz, hogy az Üzemeltető hírleveleket küldjön részére. A Felhasználó a ’Fiókom’ menü ’E-mail, jelszó, hírlevél kezelés’ menüpontjában lévő megfelelő check box kiválasztásával kérheti a hírlevelek küldését, vagy annak megszüntetését.

A Felhasználó a regisztrálás során a Programszabályzat elfogadásával automatikusan hozzájárul ahhoz, hogy az OTP Bank és/vagy az Üzemeltető tájékoztató emaileket küldjön részére, amelyben:

  1. tájékoztatást kap, hogy pontokkal gazdagodik az adott hónapban. A tájékoztató email tartalmazza a felhívást arra vonatkozóan, hogy új pontjai töltődtek a profiljába és keresse fel a weboldalt pontjai ellenőrzése, továbbá azok esetleges beváltása érdekében.

  2. tájékoztatást kap, amennyiben a megrendelésében bármilyen változás történik a megrendelést követően a kiszállításig.

  3. tájékoztatást kap, amennyiben a pontbeváltási lehetőségének időtartama korlátozásra kerül, továbbá arról, hogy összegyűjtött pontjait meddig tudja felhasználni.

A tájékoztató emailekről való leiratkozásra nincs lehetőség.

IV. ADATVÉDELEM

Az OTP Aranypont(y) Program keretében kezelt adatokról a jelen Programszabályzat mellékletét képező Adatkezelési tájékoztató rendelkezik.



V. GARANCIÁLIS INTÉZKEDÉSEK

  1. Panaszkezelés

Üzemeltető rendelkezik az ügyfélszolgálat megfelelő minőségű biztosításához szükséges háttérrel és szolgáltat egy telefonos, valamint egy email elérhetőséget, amelyen munkanapokon, 09:00-17:00 között fogadni tudja a Webáruház felhasználóinak esetleges megkereséseit.

Írásban, elektronikus levélben, vagy postai úton az alábbi elérhetőségeken.

Név:

Grupo Marketinnova Hungría Kft.

Levelezési cím:

1138 Budapest, Népfürdő u.22.

Email:

info@otparanyponty.hu

Telefonszám:

+36 70 90 75 909 (munkanapokon 09:00-17:00 között)

  1. Jótállás, elállás, szavatosság

Az OTP Aranypont(y) program keretében a Felhasználók és az OTP Bank között nem jön létre távollévők között kötött szerződés. A Felhasználókat nem illeti meg az elállási jog.

A jótállásra és a szavatosságra a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben és a 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendeletben foglaltak az irányadók.

A 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendelet alapján az egyes tartós fogyasztási cikkekre 1 év kötelező jótállás vonatkozik, mely jótállás teljesítése a kötelezett kötelessége. A kötelezett mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Az 1 éves időtartam a fogyasztási cikk Felhasználó általi átvételének napjától kezdődik. A jótállási igényt a Felhasználó érvényesítheti a kötelezettel szemben feltéve, hogy fogyasztónak minősül. A Felhasználó jótállási igényét a jótállási jeggyel és/vagy a vásárlást igazoló számlával/átvételi elismervénnyel érvényesítheti.

Meghibásodás esetén a Felhasználó a panaszkezelés címnél feltüntetett telefonszámon kérhet tájékoztatást.

A Felhasználó kellékszavatossági igényt érvényesíthet a kötelezettel szemben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényben foglaltak alapján, amennyiben a megrendelt termék hibás.

A Felhasználó/jogosult igényelhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Felhasználónak/jogosultnak okozott érdeksérelmet.

A Felhasználó/jogosult a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a Felhasználó/jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a Felhasználó/jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

A Felhasználó/jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.


A hiba felfedezését követően azt késedelem nélkül, vagy legkésőbb két hónapon belül köteles a Felhasználó/jogosult a kötelezettel közölni. Késedelmes közlés miatti károkért a Felhasználó/jogosult a felelős.



A Felhasználó/jogosult kellékszavatossági igénye a kötelezett általi teljesítéstől számított egy év alatt évül el.

Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Felhasználó/jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.

A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte.

Ha a Felhasználó/jogosult a szavatossági igényét a dolognak - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.

Ha a dolog meghibásodásában a Felhasználót/jogosultat terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a Felhasználó/jogosult köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a kötelezett e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

A kötelezett általi teljesítést követő hat hónapon belül a Felhasználó/jogosult a hiba közlésével és a vásárlást igazoló számlával/átvételi elismervénnyel érvényesítheti kellékszavatossági igényét. Az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a Felhasználó/jogosult által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A teljesítést követő hat hónapon túl a Felhasználó/jogosult köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

A Felhasználó/jogosult termékszavatossági igényt is érvényesíthet.

A termék hibája esetén a Felhasználó/jogosult követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Felhasználó/jogosult érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

  1. a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

  2. a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

  3. a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

A Felhasználó/jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Felhasználó/jogosult felelős.

A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak/jogosultnak kell bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a Felhasználó/jogosult. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a Felhasználó/jogosult.

Amennyiben egy adott termékhez a teljesítést követően igénybe vehető kiegészítő szolgáltatás (alkatrészellátás, javítószolgálat) tartozik, akkor az erre vonatkozó tájékoztatás az adott termékről szóló oldalon található meg.

Az Üzemeltető szavatosságot és jótállást vállal az általa forgalomba hozott termékekre. Az OTP Bank mentesül mindenféle, a termékek végfelhasználói által támasztott szavatossági és jótállási igény kezelése alól, illetve az OTP Bank nem felelős az Üzemeltető esetleges hibás teljesítéséért.

Az Üzemeltető felelősséget vállal minden, az általa forgalmazott termékek gyártásával, minőségi- biztonsági-egészségügyi megfelelésével kapcsolatos előírás teljesítéséért, továbbá teljes körűen mentesíti az OTP Bankot bármely, harmadik fél által benyújtott panasz kezelése alól.

Az Üzemeltető felelős bármilyen harmadik féltől érkező panasz kezeléséért, amely az Üzemeltető adatkezelésével, a Webáruház működésével, működtetésével és a Webáruház Üzemeltető által biztosított szolgáltatásaival kapcsolatos, illetve azokért, amelyek a termékek átadását követően keletkeznek, mentesítve az OTP Bankot bármilyen, többek közt a jótállási és szavatossági igény érvényesítéséből származó felelősség, költség és kártérítés megfizetése alól.

VI. A PROGRAM HATÁLYA, IDŐTARTAMA, MÓDOSÍTÁSA

1. Programszabályzat hatálya, módosítása

Jelen Programszabályzat 2020. január 01. napjától hatályos.

A Program részletes feltételeit jelen Programszabályzat tartalmazza, hatálya kiterjed a Programot meghirdető OTP Bank, a webáruházat működtető Üzemeltetőre, valamint a Programban részt vevő, illetve abba bekapcsolódó Felhasználó viszonyára.

Az OTP Bank fenntartja magának a Programszabályzat és annak mellékleteinek mindenkori egyoldalú módosításának jogát, azzal, hogy a mindenkor hatályos Programszabályzatot a változás, kiegészítés hatálybalépése előtt 15 nappal kihirdeti. Kihirdetésnek minősül a www.otpbank/partner oldalon történő megjelentetés, továbbá a hírlevél útján történő tájékoztatás.

A Programszabályzat megtekinthető a webáruház felületén, valamint a www.otpbank/partner honlapon egyaránt.

2. Program időtartama, megszűnése

A Program határozatlan időtartamú, megszüntetésére kizárólag az OTP Bank jogosult. Ilyen döntéséről a résztvevőket – a Program megszűnését – legalább 1 hónappal megelőzően az OTP Bank értesíti. Az értesítés a www.otpbank/partner honlapon kifüggesztésre kerül. Az értesítés tartalmazza a Program megszűnésének részleteit, valamint a pontok beváltásának határidejét.

VII. VEGYES RENDELKEZÉSEK

Az OTP Bank és az Üzemeltető fenntartja a jogot a www.otparanyponty.hu webáruház oldalain található tartalom és termékkínálat megváltoztatására.

A webáruházban a termékek oldalain látható képek és a valós termékek közötti esetleges eltérésekért, az elírási hibákért, harmadik féltől kapott (a webáruházban megjelenített) információk helyességéért, a termékek használati útmutatójának tartalmáért és azok esetleges változásaiért az OTP Bank és az Üzemeltető nem vállal felelősséget.

A Program keretében gyűjtött pontokat kizárólag a www.otparanyponty.hu weboldalon szereplő termékekre lehet beváltani.

A webáruházban szereplő termékekhez kizárólag az abban felsorolt kiegészítők tartoznak (beszerelés, üzembeállítás nem tartozik a termékekhez). A termékek a készlet erejéig állnak rendelkezésre.

Az OTP Bank, illetve az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelt termék hiánya esetén (pl.: átmeneti készlethiány, vagy azt már nem gyártják, ebből kifolyólag beszerzése nem lehetséges; stb.), azzal azonos- vagy jobb minőségű, esetleg más márkájú helyettesítő terméket biztosítson. Ez esetben az Üzemeltető telefonon és emailben egyaránt értesíti a Felhasználót.

Az Üzemeltető jogosult a webáruházban szereplő egyes termékeket törölni. Amennyiben a Felhasználó korábban ilyen termékre vonatkozóan adta le megrendelését, amely még nem került kiszállításra, akkor erről az Üzemeltető a Felhasználót telefonon és emailben is értesíti. Ez esetben a Felhasználónak a pontjai visszaírásra kerülnek és új megrendelés leadására nyílik lehetősége.

Az Üzemeltető fenntartja a jogot a megrendelések visszautasítására az Üzemeltető készletnyilvántartásának esetlegesen előforduló hibája esetén.

A Felhasználónak és az OTP Bankkal, valamint az Üzemeltetővel szembeni esetleges jogvitáinak rendezése esetén a Budapesti Békéltető Testület jár el.

Budapesti Békéltető Testület:

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

1. számú melléklet

OTP ARANYPONT(Y) PROGRAMSZABÁLYZAT

Pontrendszere

Az OTP Aranypont(y) Programszabályzat pontrendszere visszavonásig érvényes.

A Program keretében a 2020. január 01. után befogadott és a banki rendszerek adatai alapján jutalékolt, alábbi termékek értékesítése után szerezhető pont*:

  1. Új ügyfél és jövedelemszerzés

  2. Hitelkártya főkártya (OTP Bonus, OTP BonusGold, MasterCard Klasszik és MasterCard Arany hitelkártya, Otthon hitelkártya) - meglévő és új OTP-s ügyfél részére

  1. Személyi kölcsön - meglévő és új OTP-s ügyfél részére (kivéve: kupon akció keretében közvetített szerződések)

  1. Családi otthonteremtési kedvezmény – Kizárólag a termékre vonatkozó egyedi szerződéssel rendelkező Ügynökvállalkozások értékesítői által közvetíthető termék.



A 2019-ben befogadott és 2020-ban jutalékolt tételek esetén a 2019. november 27. napjától hatályos Programszabályzat rendelkezései az irányadók.


A táblázatban szereplő termék(ek) értékesítése esetén a felhasználók (értékesítők) az alábbi pontértéket szerzik:

Simplex csomagok/Termékek
(db)

Csomag elemei, tartalma/
a termékek pontszám elszámolási feltételei

Pontszám

ALAP

ügyfélszerzésnek minősülő lakossági bankszámlanyitás*, nettó 200.000 Ft alatti jövedelem-jóváírással

0

ALAP2

ügyfélszerzésnek minősülő lakossági bankszámlanyitás*, nettó minimum 200.000 Ft jövedelem-jóváírással

1

AKTÍV

ügyfélszerzésnek minősülő lakossági bankszámlanyitás*, nettó 200.000 Ft alatti jövedelem-jóváírással és folyószámlahitelkerettel

3

AKTÍV2

ügyfélszerzésnek minősülő lakossági bankszámlanyitás* nettó minimum 200.000 Ft jövedelem-jóváírással és folyószámlahitelkerettel

4

KÖLCSÖN

ügyfélszerzésnek minősülő lakossági bankszámlanyitás* nettó 200.000 Ft alatti jövedelem-jóváírással és személyi kölcsönnel vagy hitelkártyával

7

KÖLCSÖN2

ügyfélszerzésnek minősülő lakossági bankszámlanyitás* minimum nettó 200.000 Ft jövedelem-jóváírással és személyi kölcsönnel vagy hitelkártyával

8

BIZTONSÁG

ügyfélszerzésnek minősülő lakossági bankszámlanyitás* nettó 200.000 Ft alatti jövedelem-jóváírással, folyószámlahitelkerettel és személyi kölcsönnel vagy hitelkártyával

9

BIZTONSÁG2

ügyfélszerzésnek minősülő lakossági bankszámlanyitás* minimum nettó 200.000 Ft jövedelem- jóváírással, folyószámlahitelkerettel és személyi kölcsönnel vagy hitelkártyával

10

FULL EXTRA

ügyfélszerzésnek minősülő lakossági bankszámlanyitás* jövedelem-jóváírással, folyószámlahitelkerettel, személyi kölcsönnel és hitelkártyával

12

Hitelkártya főkártya
(meglévő és új ügyfél részére)

OTP Bonus, OTP BonusGold, MasterCard Klasszik, MasterCard Arany hitelkártya esetén

Amennyiben a hitelkártya Simplex csomaghoz kapcsolódik, úgy a csomagok pontszámán felül a hitelkártya után járó pontszám is elszámolásra kerül.

3

Otthon hitelkártya

főkártya

(Kizárólag lakáshitellel igényelhető MasterCard Klasszik hitelkártya, meglévő és új ügyfél részére)

Amennyiben a hitelkártya Simplex csomaghoz kapcsolódik, úgy a csomagok pontszámán felül a hitelkártya után járó pontszám is elszámolásra kerül.

6

Személyi kölcsön
(meglévő és új ügyfél részére)

Amennyiben a személyi kölcsön Simplex csomaghoz kapcsolódik, úgy a csomagok pontszámán felül a személyi kölcsön után járó pontszám is elszámolásra kerül.

A Programba nem számítanak bele a kupon akciók (pl: online, promóciós) keretében közvetített személyi kölcsönök!

3

3 vagy több gyermek után új lakás vásárlás vagy építés esetén igényelt Családi Otthonteremtési Kedvezmény

Pontszám kizárólag a termékre vonatkozó egyedi szerződéssel rendelkező Ügynökvállalkozások értékesítői részére, a jutalékolt tételek után számolható el!

10

Egyéb esetben igényelt Családi Otthonteremtési Kedvezmény

Pontszám kizárólag a termékre vonatkozó egyedi szerződéssel rendelkező Ügynökvállalkozások értékesítői részére, a jutalékolt tételek után számolható el!

5


*Ügyfélszerzésnek minősül az az új ügyfél általi bankszámlanyitás, ahol az ügyfélnek a bankszámlanyitásra vonatkozó szerződéskötést megelőző 3. hónap utolsó napján Megbízónál nem rendelkezett releváns státuszú (nem lezárt, vagy megszüntetett) forint vagy deviza OTP lakossági folyószámlával sem fő-, sem társtulajdonosként.


A számlacsomagok után csak akkor számolható el pont, ha az ügyfélszerzéssel nyitott bankszámla megnyitása mellett, a bankszámlanyitást követő második hónap utolsó munkanapjáig az új ügyfél újonnan nyílt bankszámláján legalább egy alkalommal az egyes csomagoknál megjelölt - eltérő mértékű - hitelezhető jövedelem jóváírás teljesül. Hitelezhető jövedelemnek minősül a megnyitott bankszámlára érkező jövedelem közül az, amely az OTP Bank Nyrt. belső szabályai által, a banki rendszerek adatai alapján automatizált módon ennek minősített jövedelem. A hitelezhető jövedelmek körét tartalmazó dokumentum az OTP Partner Portálon érhető el.

A számlacsomagok után megjelölt pontszámot minden esetben akkor írjuk jóvá, amennyiben a csomag elemei egyidejűleg kerülnek értékesítésre. Egyidejű értékesítésnek minősül, ha a számlacsomagokban résztvevő termékelemek esetén az új ügyfélnek nyitott bankszámlanyitást követő második hónap utolsó munkanapjáig az alábbi feltételek teljesülnek:

  1. A lakossági folyószámlahitel önállóan nem, kizárólag a jelzett számlacsomagok részeként, új ügyfél részére értékesíthető termék.

  2. Lakossági folyószámlahitel esetén a pontszám jóváírás feltétele, hogy a folyószámla hitelkeret szerződéskötés a bankszámlanyitást követő második hónap utolsó munkanapjáig megtörténjen.

  3. Személyi kölcsön közvetítése esetén a pontszám jóváírása a folyósítást követően történik.

  4. Hitelkártya közvetítése esetén a pontszám jóváírása a hitelkártya igénylés jóváhagyása esetén számolható el.

Családi otthonteremtési kedvezmény közvetítése esetén a pontszám jóváírása a folyósítást követően történik.



Korrekció: A korrekciós tételek után a korrekció jutalék elszámolását követően kerülhet pontérték meghatározásra és betöltésre.